Blandade frågor

Vilken svordom använder du mest? Många olika
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Inställd på den tiden jag gick upp idag 11.00
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Maxi, Coop brukar vara dom vanligaste ställena lite varierat sådär
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa långt härifrån till något varm och soligt land, lätt!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Jag minns inte riktigt just nu men det har säkert hänt

Kan du vissla?
Ja
Vem var den senaste som ringde dig? Robert
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
När flög du senast? I våras, maj till Bulgarien
Pratar du några andra språk? Engelska

Har du gråtit offentligt?
Ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering ja, piercing skulle väl vara i öronen då
Vad har du med dig in på bion? BioPopcorn och Fanta
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Bild, Massage, Psykologi
Vilken är din favorit drink? Hm finns många goda faktiskt

Gillar du din boendesituation?
 Jadå helt okej bra
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Har varit de sedan igår nu har jag en hel ledig helt framöver i princip. Ska bara jobba lite i Skara på isen men de kallar jag inte stress utan bara roligt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nångång kanske annars var jag en duktigt tjej :P haha
Hur gammal blir du nästa födelsedag? Systembolaget

Tror du på liv på andra planeter?
Ja varför inte
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? R
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Att allting löser sig ( nångång måste det ju göra det också ju)

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja det skulle jag verkligen vilja, men våga det är en helt annan fråga!
Tycker du om att krama folk? Ja det är mysigt

Äger du en digitalkamera?
Japp det gör jag
Vilka kändisar har du blivit jämför med? Ingen aning
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja klart det gör, har man sagt så har man
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej det får jag inte
Hur äter du ett äpple? Delar de helst i bitar!

Är du mörkrädd?
Lite grann men bara när jag är helt ensam
Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, Vem blir det? Det vet jag inte :P
Förrätt eller efterrätt? Både och!
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, money, ipod finns alltid med nästan överallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0