Helgen innan julafton

I fredags jobbade jag 7.00-16.00 sen gick jag på stan med mammi och handlade de sista julklapparna sen handlade jag med mamma och pappa fick massa mat så nu är det fullt i kylskåpet ;D På kvällen sedan vid tio tiden kom sofia hit en sväng, pratade lite också så :) Sen idag lördag var jag i skara 10.00-14.00 efter det blev det stan igen pappa, mamma och malin hämtade mig sedan och vi åt pizza från deluxe och sen följde jag med ner lite till farmor och farfar och fikade lite. Nu sitter jag här framför min dator och robert framför sin, ska snart se fortsättningen på sweet home alabama. Imorn är jag ledig, vi ställde in träningen i skara eftersom det bara var 5 åkare totalt och de känns ju lite onödigt att åka dit bara för det så Lena sa att vi ställde in. Gött med sovmorgon, det behöver jag!

Kommentarer
Postat av: Louise

filmen var oerhört bra
:) hehe
kram

2007-12-23 @ 00:08:49
URL: http://louiseda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0