Kaninvakt

Idag är det en sån där slö dag :P Var jätte trött i morse när jag vaknade sen gick de bra i ishallen men när jag åkte hem med bussen vid halv 3 så höll jag nästan på att somna.

Snart kommer mamma och pappa och malin hit och ska lämna kaninen som jag ska ta hand om i veckan :) Mys
Hepp blev inte som förväntat pappa var inte med men istället var John med så malin och John fikade lite och mamma hjälpte mig upp med julsaker och sådant på vinden.. Nu har dom åkte hem och jag har sagt hejdå till mamma och malin för i natt åker dom till Teneriffa. Så just nu är det bara jag och Tussan hemma här :) (kaninen alltså) Nu ska jag mysa med lite godis och så framför en bra film.. Ikväll ska jag kolla på hajar som hajar på tv iaf men jaja först film på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0