Nytt blogginlägg

Usch fy linda du är en dålig bloggskrivare :P haha. Nu ska jag snart hem till mamma och pappa. Ska sova där ikväll för mamma ska skjutsa mig till skara imorgonbitti för jag ska till alingsås på tävling med mina åkare :) ska bli roligt!

I fredags skulle de vart min sista dag på dagiset men det blev de inte eftersom jag blev inringd och fick jobba 7-16 på 4B det var roligt men lite jobbig också eftersom man inte kan någonting alls ibörjan man vet ju inget av dom boendes behov och sådär vad dom behöver hjälp med och vad dom kan själva liksom men de var bara att hänga på ordinare personal och de gick bra. Nästa vecka ska jag jobba 3 dagar på 4A och där har jag ju varit en gång tidigare så jag vet ju lite iaf. men men ha en bra lördagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

ska du inte fortsätta att ha praktik nu alltså?

2007-12-01 @ 20:40:27
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0