Onsdag 12/12

Vaknade och gick upp vid halv 10 idag. Gick ner med lite tvätt, för idag är de tvätt dag! Hade inte alls mycket tvätt idag och de va skönt. Har precis tänt december ljuset, dagsljuset när man räknar ner alla dagar till jul, så mysigt när det är lite mörkt och man tänder ljus tycker jag. Ska nog göra en musik skiva till pappa nu också när jag har lite extra tid. Kanske skriva och fin putsa lite på mitt CV och personliga brev också när jag en dag som denna har lite extra tid. Föresten det blev inget bak igår, jag orkade inte :P hehe. Men jag var däremot iväg till kvantum för att köpa pepparkaksdeg och ingridienser till att baka knäck så de ska jag göra här i dagarna nu, kanske knäck idag och pepparkaksbak i helgen med Robert :) Var även inne på gengåvan en sväng med, alltid lika roligt att kika sig omkring där inne, hittade lite smågrejjer jag tänkte köpa men det blev inget av de igår kanske nästa gång :)

Senare idag sen ska jag träffa Sofia och Lina, Först gå med Lina till pims vid 9 för att vänta på Sofia som jobbar till halv 10. Det blir kul att träffa dom igen, det var ju ett tag sen nu!

Vet inte vad jag ska skriva mer här just nu kanske kommer på mer senare...

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

glöm inte kläderna ja ska låna! ser fram emot att träffa dig sötnos! pusspuss

2007-12-12 @ 16:10:22
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0