Prova på det här ni

Öppna din sms-inkorg! Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor.


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
saknar dig min underfekting!

Vad gillar folk bäst hos dig?
Hoppas du sover gott min lilla gris ;)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Du anar inte hur go och underbar du är! Det är endast du och bara du som gör att jag har något att längta hem till samt känna sig önskad av..

Vad var det första du sa imorse?
Hoppas du har roligt älskling!

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
You are the one for me

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Love you honey a lot

Vad säger du under förspel?
Ville bara att du skulle veta att du är guld värd!

Och efteråt?
Nu vill jag bara hem och hålla om dig!

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Nu har jag precis ätit hur mycket frukost som helst

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Det vore faktiskt inte så illa med en naken en


Inga roliga direkt men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0