Sjukling

Redan i söndags så kände jag mig lite sjuk, förkyld och så.. Och det blev ju inte bättre av att jag var i ishallen hela förmiddagen.. Men de va kul att se mina åkare så himla duktiga! Hade många på pallen och många som fick specialpriser för sin duktiga åkning. Jätte stolt tränare blev jag. Sen fick jag massa beröm av föräldrar som tycker jag är duktig med barnen och så :) Alltid lika roligt att höra. Sen i går måndag var jag först på ams sen ledig resten av dagen det var gött! Idag tisdag har jag jobbat 07.30-15.00 på 4A det gick bra! Fick höra att en tant avlidit på min avdelning jag sommarjobbat på, det var tråkigt hon var ändå inte så sjuk utan bara gammal, tror hon skulle fylla år här i dagarna också, tråkigt :/ men men så är det! Skulle nog egentligen inte jobbat idag eftersom jag är så jäkla snorig och täppt i näsan och har säkert feber också men jag kan ju säga såhär att hade jag gått i skolan skullejag vart hemma direkt men nu jobbar jag ju och tjänar pengar då är man inte sjuk i första taget speciellt inte när jag inte har fast jobb. Ska jobba imorn med hoppas de går bra och att jag inte har feber bara..

ha de bra alla skriver igen senare pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0