Dagens uppdatering

Vaknade imorse av världens halsont :( fyy! Jag vill inte bli sjuk eller rättare sagt jag kan inte/hinner inte bli sjuk just nu. har minst 2-3 prov/inlämningar i veckan nu fram till vecka 40 då praktiken äntligen börjar, ska bli så skönt! Skolan är pest och pina nu känner jag, alldeles för mycket att göra...Men jag ska fixa de!

Nyss hemkommen från stan, har gått och strosat runt med syrran lite, införskaffat oss en riktigt nice fördelsedagspresent till mammi :) Jätte nöjd blev jag och malin också tror jag :)
Jag köte mig även en kill t-shirt från hm på rean (med min älsklingsfärg) på och lite mörkgrå skit snygg och slapp! Köpte mig även en svart kjol och ett fint halsband. var och kollade på schampo och balsam på fisören mitt emot krikelin, ska nog köpa mig där..billigt och bra märke :) stora flaskor också så det lär räcka ett bra tag framöver :)

ne nu ska jag och robban tvätta sen ska jag fortsätta plugga om demessjukdomar för imorn är det prov klockan 14.00.. wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0