Förr i tiden

Har hittat lite roliga bilder som jag måste lägga ut på bloggen här tänkte jag :P

Men skräll bara för att man vill lägga upp lite bilder så funkar det inte :S SKIT!
Jag får helt enkelt vänta en stund..

Update: Sådär provar nu bara en dag försent eller så :P 


Min söta kusin jossi til vänster och hennes kompis, ett bra tag sen nu med tanke på att hon är typ 16 år nu


Sista korttet tillsammans när vi gick ut högstadiet


Våra arrangerade kort kommer ni ihåg dom tjejer? Allt i rosa :P nångång under högstadietiden


jag och linisen :)


tillåt mig skratta HAHAH :P


Lina Sofia Jag och Alexandra på skolavslutningen


Lina och Ville dansar.. Tror detta är hemma hos sofia t på nån klassträff

Sådär lite nostalgi i bloggen också :D

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

HAHA fan vad kul. Herregud alltså. jag sitter här o skrattar för mig själv. tack sötis ;)

2008-09-28 @ 12:04:26
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0