Helgen

I fredags började skövdes 19:onde matfestival :) Jag och Malin gick först en stund på eftermiddagen sen kom robert upp och även vi gick en stund och åt lite. På lördagen sedan så jobbade jag 7-15 sen kom jag hem gjorde iordning med lite och vid 6 tiden befann jag mig hemma hos Sofia. Hon hade ju fyllt 20 så det var dags för hennes 20års fest. Hade jätte roligt där :) Det blev Sofia, Lina, Jenny, Malin, Bettan, Matilda, Emma och Jag som var hemma hos sofia. Körde spelet våghals och det var kul faktiskt :D
Sen kom vi ner till stan rätt så tidigt så jag, lina och jenny gick upp till mikaela och pontus en stund och sen ringde robert mig vid strax innan 11 och där var min kväll slut. Fick gå hem med honom behöver ju inte skriva så mycket mer än att han mådde dåligt.. :/ tråkigt..Fast fick ju reda på att det inte bara var han sen så ;) hehe. Tråkigt jag som gärna hade velat gå in på husaren och vara en stund till på stan liksom... Men men gentjänster liksom ;)

Söndagen sen vaknade vi rätt tidigt här hemma så vi gick upp vid halv 10 kanske sen vid lunch blev det pizza och kebabtallrik på jamaica :D På kvällen sen satt vi och klistrade och klippte i vårt greklands album så nu är det klart i princip ska bara skriva lite vid bilderna :)

För att sammanfatta min helg med några ord så var det JÄTTE BRA!

Idag är jag ledig från skolan men ska till skara vid 15 sen och kommer hem vid 19 och då ska jag och robert och handla lite :)

Min vecka:

Måndag
Ledig från skolan
Skara 16-19

Tisdag
Studiebesök skara demensboende 9-11
Skola 14-16

Onsdag
Prakiska övningar skolan 8-11.30
Skara 16-19

Torsdag
Skola 12.30-16
Skara 16-19

Fredag
Ledig från skolan

Lördag
Ledig Inget planerat än

Söndag
Ledig Inget planerat än



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0