Kvällen

Måste erkänna att jag i princip bara legat här och gottat mig framför datorn i soffan hela kvällen :D Pappa var snäll och skjutsa mig till grahns förut också så jag fick köpa lite godis..Har käkat god mat också gjorde mig lite hemmagjord potatisgratäng och köttfärsfylld paprika med lite ost och creame fraishe mumma! Så nu ligger jag här som sagt fortfarande med mina ostbågar och grahns godis:D

Imorn ska jag hemma till mamma och pappa en stund på dan sen ska jag träffa lina och jenny och co för lite  fest för min del blir det inte så mkt fest eftersom jag ska upp på söndag morgonen och jobba i skara men ska iaf hänka på och umgås med mina vänner för det gillar jag ju :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0