Ne fy fan va illa

Jag satt just och la in lite bilder på en hemsida man kan beställa 100 st gratis foton ifrån och sen klickar jag framåt och ska beställa när jag lagt in alla. Alla låg nämligen inte på datorn utan på olika cdskivor och på minnet. Och sen står det att det inte finns några bilder :S Okej? tänkte jag men så såg jag att man var tvungen att klicka på en annan knapp innan man tryckte på fortsätt så nu måste jag göra om allt igen och de hade ju tagit ca 30 min att bestämma mig vilka bilder jag skulle beställa liksom.. J*********** skiiit :P

Ska käka lite mat nu, gårdagens mat hos mamma och pappa, tagliateller + fläskfile på jätte god sås. mmumms!
Sen ska jag jobba kl 15.00-21.30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0