Torsdag och det betyder snart fredag :P

Skola idag till 11.30 sen åkte jag och la undan den där sketa snygga tröjan på stadium adidas fy shit va snygg den är. Svart luvtröja lite längre sådär :) Jag måste bara ha den! Den kostar iof 699.. men jag ska ha den, har provat att få pappa köpa den har skicka sms från en fattig student liksom ;) men jag tror inte han går med på den så jag får köpa den själv..För den ska jag ha!

Fortfarande lika förskyld om inte värre..men idag måste jag åka till ishallen (ILLA) jag vet men jag måste måste! Egentligen borde jag inte gå ett steg längre än till min säng just nu men plikten kallar.

har gått och tänkt på stockholm idag faktiskt, herregud vad jag längtar snart är det dags iaf.. den 3-5 oktober åker jag, sofia, lina och jenny till storstaden :) ska bli så kul! Jag och mina underbara vänner, hur kul kommer vi inte ha liksom? :D

Aja måste leta rätt på en skiva nu.. hej hej

Kommentarer
Postat av: lina

ja kommer bli skitkul i stockholm ju. jag längtar.shopping o fest med er :)

2008-09-11 @ 21:43:30
URL: http://liiiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0