Billingehus

Där har jag varit hela dagen idag, från klockan 9 till nu klockan 5. Möte med sisu västergötaland (skara kf) Inte världens roligaste möte om man säger så, men vad brukar möten vara då? :P haha Jaja god frukost, fika, lunch och eftermiddagsfika var det iaf :) Och det är ju alltid kul att träffa Eleonore och Fia :) Och det andra mest stora pluset var ju faktiskt att jag fick betalt ;) 65 kr i timmen (min vanliga timlön i skara kf som tränare) á 8 timmar :D ja räkna ut de ni så ska ni se att jag faktiskt tyckte de va värt att gå på möte idag hihi.

Ska snart äta lax här hemma :) goooottttti! Sen ska jag åka till robert lite senare, för vi ska till jönköping imorn tydligen fick jag reda på här förut när jag ringde till han. Vi ska dit med hans mamma och ove och gå på ikea lite och sen kolla på bilar nånstans där de typ fanns massa sånt :P minns inte vad de hette men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0