Kvällen

Har inte gjort allt för mycket för världen ikväll men ibland måste man ha sånna timmar också :)
Har kollat lite på tv (simpson) haha sen blev det datorn nån timme sen fick jag nog fnatt eller nåt, jag började skriva klart min novell i svenska. Och den blev färdig till och med :S Känns super otroligt bra! Den är klar skriven och helt renskriven och heter så mkt som "att förlora sin lillasyster". Så de enda jag behöver göra nu är att lämna in den :D hehe. Sen innan jag slutar skriva för ikväll och ska sova måste jag bara säga att jag längtar nåt så otroligt mycket tills på torsdag den 26 och lördag den 28 :D
50 dagar på torsdagen och systemet för vissa på lördagen :D hehe Älsklingens födelsedag :)
PARTYSUGEN TILL MAX!

Nu ska jag iaf sova för nu är jag trött.


image22 image23

Föresten det här är min nya cykel :D

image24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0