Regn Regn Regn

Tråkigt väder idag om man säger så.
Måste bara berätta om den hemska naturkunskapslektionen vi hade idag, Vi kommer in på timmen och läraren placerar ut oss på varsin bänk 3 och 3 vi tar på oss rockar och handskar sen kommer de äckligaste jag nånsin sett upp på bordet. En hel jävla gris nästan :S alla fucking jävla organ. Hjärta, tunga, matstrupe, luftstrupen, lungor, lever, njurar och jag vetefan alltså, BLÄÄÄÄÄÄ! höll nästan på att spy. Jag tror dom flesta tyckte de va rätt vidrigt men sen fanns de ju ett killgäng där som stod och skar bort alla delar och lekte, ja äckligt var de, men det verkade inte Johan och Victor tycka iaf :S haha.

Jaja det var min dag..UUUUuuuhhh
Snart ska jag med bussen in till stan igen och då ska jag och systern gå på stan och kolla lite på kläder och skor för min student och så! Kanske köpa present till Robert älskling :)
Sen när vi är klara ska vi vandra hem till Robert, eftersom han är så snäll och ska skjutsa min kära syster till träningen. De är ju en bonus för mig med eftersom jag får chansen att träffa honey en stund :)


image20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0