Sommmmmmmar :)

Åh vilket härligt väder det är ute :) Helt otroligt underbart!
Det är så svårt att förklara men jag känner mig så lycklig, dom här månaderna som kommer är bara så himla efterlängtade!

- Fest
- Bulgarien
- STUUUUUDEEEEENTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Och sen efter studenten har jag åtta veckors jävla bra sommarjobb :D SHEEET!
Känner mig så otroligt glad.
Jag har fixat allt de där jobbiga som var och började med året, allt är slut och allt gick dunder bra.
Jag har världens bästa pojkvän och en underbar familj och världens bästa vänner med.
Det är som om den där otoligt stora jobbiga klumpen i magen har lättat och att jag just nu bara har de roliga kvar . Allt känns så bra och de bästa av allt är att allt de roliga har bara börjat.

LYCKLIG!
Wiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0