Början av veckan

Måndag igen och fortfarande jaa usch nu måste man säga de där ordet :P haha arbetslös.. På onsdag ska jag vandra till arbetsförmedligen och poolen. Men idag ska jag till Skara igen och agera tränare samma som förra veckan, måndag, tisadag och torsdag! De blir bra! ska lämna lönepapper så jag kan få lite money också! Idag fick jag min lön :D från sommarjobbet hihi det känns bra och sen kommer nästa lön igen om en månad ;) yeeii!
Idag ringde roberts mamma och sa att dom skulle iväg och kolla på en lägenhet/radhus och vi följde självklart med och tittade :) Såå fint var de! skulle lätt kunna bo så! men som sagt hyran ligger ju på runt 7000 i månaden :P så de får bli att man hittar nåt sånt lite längre fram i framtiden sen, eller hur älskling :P Men för roberts mamma, ove och Niina ser de perfekt ut..Håller verkligen tummarna för att den blir deras!

Oj har lite ångest här också :S
Tydligen hade mamma sett i tidningen i fredags att de fanns platser kvar till den kursen jag ville gå..eller ja yrkesutbildningen..Jag vill ju gå den men jag vill ju inte plugga just nu :S haha de går inte riktigt ihop
men jag tror jag har bestämt mig nu..Vill jag fortfrande bli undersköterska nästa år så söker jag dit då!
Så får de bli, för fy fan va skoltrött jag är! Pallar bara inte sätta mig och läsa i 1,5 år direkt nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0