Halmstad

åkte till halmstad lördag - söndag :) underbar helg! bara jag och min älskling!
Det började på fredagen egentligen för då åkte vi till roberts pappa och hälsade på lite i nässjö! Så tidigt på lördagmorgonen åkte vi från han till halmstad! Vi hade verkligen tur med vädret, va runt 20-22 + och sol både lördag och söndag :) Vi bodde på hotell, quality hotel, har bott på bättre men helt okej ändå:) inte så dyrt!
Vill ni se bilder får ni gå in på lindab på bilddagboken :P

tack och hej!
nu ska jag snart upp till stan och se om jag kanske kanske kan färga håret blont :P för de vill jag haha!

Kommentarer
Postat av: lina

ska du färga håret nu? När isf? hör av dig och ge mig nyheterna ;) <3

2007-08-06 @ 19:50:17
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0