I kväll

Happ var uppe på stan en sväng förut då:) inhandlade mig ett par shorts och ett linne från sisters, rea deklart hehe!
Sen gick jag från stan till östermalm och hyrde en film på godisaffären, linas kvällsbok, jag har ju läst boken som jag för övrigt tycker är ganska bra..Så nu tyckte jag de va dags att kika på filmen ;D
Ett betyg ska ni få där också, och jag måste säga sådär..lite besviken blev man..eftersom jag sitter och jämför boken hela tiden :P haha men också kul, de är ju nästan så man sitter och skäms själv och undrar va fan hon håller på med, precis som när man läser boken hehe.
Såå nu när jag har kollat klart den så ska jag nörda mig lite till framför datorn tills robert kommer hem från jobbet vid 00.00 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0