På en och samma gång

Alltihopa på en och samma gång ja!
har bara 3 dagar kvar på jobbet, va fan ska jag göra sen? Snälla gud ge mig ett jobb! varför gick jag inte en linje så jag kunde börja jobba direkt? Vilken jävla ångest! Måste läsa upp den där fittmatten också, hate it. Ne idag fungerar ingenting, INGENTING!

Största frågan just nu, VAD FAN SKA JAG GÖRA MED MITT LIV?
jag lär ju bo hemma tills jag är 40 för jobb kommer jag aldrig att få... Ne usch vad negativ jag är, men idag finns inga andra tankar..dom negativa tar över!

Har varit en jobbig dag idag, tanter och gubbar som tjötar hela dagen lååång, sen när jag skulle cykla hem från jobbet fick jag hela jävla himlen på mig, den bara öppnade sig och jag kunde vrida ur mina kläderom och om igen när jag kom hem, jag var dyngesur rakt igenom. Det blir inte bättre av att jag är ensam hela fucking kvällen för att robert skulle på fest.

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0