Perfect Timing

Snacka om perfect timing jaaa :D
Skickade ett mejl till vakansförmedligen att jag ville gå en "utbildning" i ett program och har varit lite irriterad för jag har liksom inte fått svar och nu på onsdag hade jag tänkt gå dit och prata med dom och fråga när den skulle ske. Så när jag öppnade mejlboxen nu så har jag fått ett mejl av henne där och så står de att den kommer ske på onsdag den 29/8 så fy fan va bra, jag hade ju ändå redan planerat att gå dit på onsdag då ju ;) hehe
SKIT BRA!



Så nu då denna veckan:

MÅNDAG
Skara 16.00-18.00
TISDAG
Skara 16.00-18.00
ONSDAG
Ska gå till arbetsförmedligen
Ska gå på utbildningen i BeChed (BLIR INTE DE LÄNGRE)
TORSDAG
Skara 16.00-18.00
Träffa Lina och kanske gå på allsång om vädret tillåter eller myskväll här
FREDAG
Matfestivalen i skövde, jag och robert ska ta en lugn kväll med mys på stan med lite mat och så
LÖRDAG
Träffa lina och co och jag hoppas på fest :D
SÖNDAG
Slappar dag

Kommentarer
Postat av: linas

BRA VECKA ! <3

2007-08-27 @ 22:58:05
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0