År 2008

Ja imorn är det ju nyårsafton,glömde skriva de i förra inlägget ( Ifall ni inte visste de alltså) HAHA
I år ska jag tillbringa denna med min älskling och hans polare och deras flickvänner och lite annat folk så det blir nog lyckat! Ska till Robin runt 5 tiden där för att äta lite. Jag, Robert, Robin, Koffe och Johanna och Amanda tror jag det blir också! Sen på kvällen kommer dom andra, men det är vi som ska äta.

Så jag och Robert har fått uppdrag att fixa förätten så de kommer att bli skagentoast mm gotti, sen ska robin och amanda fixa varmrätten och de blir väl nåt kött av något slag, sen skulle koffe och johanna fixa efterrätten men den var tydligen hemlig och skulle bli en överaskning så den vet vi ingenting om ännu :P Ooh spännande ;) haha

Så morgondagen ser jag framemot..På dagen ska vi fixa allt också, måste åka till systemet och fixa lite vin och gröjs sen handla allt vad en skagentoast innebär men dom bekymrena sparar vi till i morron nu ska vi bara mysa bio ikväll :)


image246


Kommentarer
Postat av: Sofia

Linda, det är oekonomiskt av dig att köpa vin när du inte dricker det:D muhahaha. Ska ni va hos Robin hela kvällen eller ska ni ut??

2007-12-30 @ 20:52:24
URL: http://dearsofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0