Kontakterna i din mobil

ta de 20 "första" kill-kontakterna i din mobil)

1. Andreas T
2.Anton Bua
3. Asse
4. Alexander Ahl
5. Andreas Olofsson
6. Kristoffer By
7. Daniel Dahlstrand
8. Emil Erhaldsson Falköping
9. Emil Larsson
10. Emil Väröbacka
11. Frasse Bua
12. Fredrik Söder
13. Mikael Gardberg
14. Henrik T
15. Jacob Skåne
16. Jimmy Ericsson
17. Jocke Fröjd
18. Jocke Millqvist
19. Jonas Dahlgren
20. Jesper Hultman



Har du pussat nummer 7?
Nää

Känner du nummer 16?
Har gått i samma klass på högstadiet

Bästa minne med nummer 9?
HAHA var desperat kär i han i 8:an - 9:an

Skulle du kunna ge nummer 17 en kram?
Jadå..

När ska du träffa nummer 4?
Har gått i samma klass på högstadiet

Hur är vänskapen mellan nummer 6 & 7?
Känner nog inte varandra, har däremot gått på samma skola på gymnasiet fast inte samma klass eftersom nummer 6 är ett år äldre.

Är nummer 5 söt?
HAHA nä

Vad är det bästa med nummer 20?
Snäll (Msn kompis och paralell klass kompis)

Första intrycket av nummer 16?
Ja minns inte. Han kom i 8:an till våran klass på högstadiet. Från skåne ;)

Hur länge har du känt nummer 12?
Gått i samma klass på gymnasiet. Son till pappas före detta jobbarkompis!

Hur träffa du nummer 3?
Även han på högstadiet när vi hamnade i samma klass..

Har du träffat nummer 6 senaste månaden?
NEJNEJNEJ!

Har du varit i nummer 11 hus?
Nä det har jag nog inte..

När nästa gång ska du träffa nummer 15?
Har aldig träffats och ska nog inte göra det heller!

Är du vän med nummer 8?
Kompis ja.

Skulle du kunna gå ut med nummer 19?
Nepp..

Har du gått på bio med nummer 13?
Närå

Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
Pratar inte så ofta faktiskt..

Har nummer 12 ett förhållande?
Ja det har han

Har du velat slå nummer 18 i ansiktet?
haha nej det tror jag inte!

Hur träffade du nummer 11?
En sommar när jag var med Sofia i Bua.

Vad har nummer 2 för favvo-mat?
Verkligen inte som helst aning.

Vem här är roligast?
Måste nog säga att Mikael Gardberg är väldigt roligt, kul humor :P

Vem är tystast?
Det vet jag inte...

Hur träffade du nummer 1?
Hmm låt mig tänka, på lunar sen skrivit på msn en hel del, gick på samma skola.. Men har aldrig umgåtts sådär..

Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 20?
Haha hade nog aldrig fått prata lite med Emil Larsson :P HAHA

Vad skulle du göra om nummer 14 började dejta dig?
Skulle ju dissa eftersom både han och jag har flick/pojkvän. Sen är han inte riktigt min smak..

Kommentarer
Postat av: Fridah

kul lista =)

2007-12-17 @ 12:01:49
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Majda

vad tycker du om min fashion santa?

2007-12-17 @ 12:02:55
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0