Godmorgon

Allihopa! Sovit gott? :) Det har jag iaf, första natten ordentligt på riktigt länge, iaf sen robert åkte..Men idag är de onsdag och ännu en dag närmare hans hemkomst! Blev så glad i natt när han ringde och berättade att han ville hem och att han tyckte de hade räckt att åka en vecka nu.. Och den tokingen hade gått och fått böter också haha fast med den andledningen får man banne mig skylla sig själv:P om man inte ens kan betala 0,50 leva (ca 2,50 svenska kronor) för att gå på toa istället för att pissa på stranden, jaa som sagt skyll dig själv ;) haha 200 spänn i böter, lyckat!
Ne nu ska jag vänta på att mammi ringer så ska dom kanske komma hit en sväng och hälsa på lilla mig! sen ska syrran vara här idag :) får se vad vi hittar på för mys!

ROBERT, bara min <3

image77 Min Min Min <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0