hahha jag har inget liv :P


1. Skulle du vilja vara längre? - nej
2. Skulle du vilja väga mer? - nej
3. Skulle du bli arg om din pojk/flickvän gjorde slut om du har/hade någon? - beror på
4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - de beror nog på vem
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - absolut

Tio KAN.

1. Kan du röra på öronen? - nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - ja
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ibland
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - det skulle bli svårt
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ja de kan jag
7. Kan dina vänner lita på dig? - självklart
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - kanske de kanske
9. Kan du suga? - klart jag kan :P haha
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - om jag inte vill ha något i affären så är de nog inte så svårt, men annars är de tveksamt ;)

Femton HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - ja
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jaaa
3. Har du syskon? - Japp
4. Har du någonsin haft sex med någon? - mmh
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - ne det tror jag inte
6. Har du varit full den här månaden? - jarå
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - lite kanske
8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - ah
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - hmm kanske
10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? - nää
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - nej
12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? -
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - haha ja
14. Har du haft sex med mer än två personer? - jepp, men inte samtidigt
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - nej faktiskt inte haha

Tjugo VEM.

1. vem är din bäste vän? - finns flera bra vänner
2. vem älskar du? - mina vänner, familjen, och min underbara pojkvän
3. vem hade du senast sex med? - min pojkvän
4. vem vill du bli full med? - jadu hahah:P  mina kompisar kanske
5. vem är den bästa artisten? - vet inte, finns många bra :D
6. vem pratade du senast i telefon med? - robert tror jag!
7. Vem har du en liten crush i? - robert
8. vem är snyggast i hela världen? - robert
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - mig själv :P
10. Vem är snällast i världen? - har ju inte träffat alla i världen än
11. Vem är din bästa kompis? - finns många bästa kompisar ;)
12. Vem vill du prata med? - lina, sofia, jenny kanske :P
13. Vem sov du senast med? - robert:P
14. Vem såg dig senast full? - mina vänner
15. Vem vet allt om dig? - gud
16. Vem kysste du senast? - robert!
17. Vem kramade du senast? - mina vänner, robert
18. Vem kan berätta allt för dig? - alla ;)
19. Vem kan du berätta allt för? - mina vänner, robert :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0