Idag är det torsdag

bara 5 dagar ca tills han kommer hem! ååh vad jag längtar..ska bli så underbart!
Snart ska jag kolla lite vad jag ska ha på mig ikväll,ska följa med lina och jenny till sanna:) fast de blir inget festande för min del eftersom jag ska upp tidigt imorn, börjar nämligen jobba klockan 7 :( jaja bra att få den här helgen överstökad så är jag ledig nästa helg! bra de för den helgen ska jag och robban troligen spendera i halmstad:) mmh mys!

Oj glömde en viktig detalj, fest på fredag med tjejerna ;) weeeiiiih , här hemma också! grymt!
Som sagt just nu har jag två hem haha:P så men i detta läget menar jag mitt hem hemma hos robert ;) hehe

Ha en trevlig kväll everybody!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0