Kom hem

Jag vill inte vara utan dig längre, jag vill att du kommer hem, kom hem och håll om mig hårt. Älskling, jag har nu varit borta från dig en hel jävla vecka, och ännu en återstår :'(
Jag som alltid brukar vara så trött på kvällarna och gå och lägga mig tidigt, men de går inte nu, jag kan inte sova när jag inte har dig här...Jag vet inte ens vad du gör där borta i Bulgarien..De som har hänt så mycket där nu den här veckan..jag är alltid lika orolig varje gång jag läser aftonbladet..Först var den den där 17-åriga killen som dog för att han hade fått i sig för mycket alkohol, sen var de 2 unga män var av en dog och en blev svårt skadad när dom bråkade med en vakt, säkert inte i nyktert tillstånd heller. Sen de sista jag läste var en norrman som hittades mitt på gatan i en blodpöl och ingen visste vad som hade hänt :S och allt detta kring sunny beach..



En blodig juli i turistparadiset



Här blev en svensk man ihjälslagen av en dörrvakt tidigare i juli.
14 juli: En dansk 17-åring dog av alkoholförgiftning under en barrunda.
16 juli: En 24-årig svensk slogs ihjäl på nattklubben ?Help?.
21 juli: En sönderslagen norrman hittades i en blodpöl på gatan.
Juli: Fyra danskor våldtagna i området inom 10 dagar.


Ännu en andleding till att vilja ha hem dig nu med desamma!

Mitt hjärta slår för dig, saknar dig så mycket älskling <3

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0