OjOjOj

haha vilken dålig stil Linda :P Senaste blogg inlägget innan bulgarien typ, hmm 2 månader sen :P Hepp skärpning!

Får väl ta allt i lite snabb repris...
Bulgarien, helt underbar vecka :) Tack tjejer ni är otroliga!
Kommer hem och sen blev de idrottsfest vilken också va skitsköj! Först boulonger sen blev de harry's och bogrens!
Sen studentveckan, bästa veckan. Fest hela veckan..Tisdagen 3:ornas fotbollsturnering, grym! förutom att helt fel program/lag vann...Buuuu.. Lovar Idrott skulle vunnit hade bara en dålig dag ;) haha.

Sen kom ju den där underbara och efterlängtade fredagen, den 15 juni :) SKooooolan är slut, dagen var helt obskrivligt otroligt bra..En dag man vill uppleva igen! Alla 88:or, grymt! Sen balen var en roligt upplevelse, något man säkert kanske bara kommer uppleva en gång vem vet, hur många gånger går man på bal liksom och sen men folk i bara ens ålder? ROLIG KVÄLL!
Japp sen var allt slut..och jobbet började...där går de skit bra :) och kul är de också!

Några veckor senare nu då, idag sitter jag här helt ensam hemma hos Robert för han är i bulgarien ha nu :( ursch de är jobbigt.. tur att mina underbara vänner Sofia och Lina förgyller mina dagar! Igår tjejer hade vi kul ;) Blir repris nästa fredag, eller hur?



Robert...Snälla kom hem!!!!!!!!
Jag saknar dig
Jag älskar dig
Du är bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0