Duktiga mig

Vaknade vid tio idag helt ensam :( eftersom älskling är hos sin pappa i helgen. Duktig som jag var började jag städa, shit städade hela lägenheten och dammade och hela köret, nu är de så rent som de kan bli tror jag banne mig :) Nu blir robert glad när han kommer hem. Plus att jag var och handlade med mamma och pappa igår. Pappa var på värst bra humör. De brukar vara jag som tjatar om vad jag ska köpa hit men igår var de faktiskt pappa som bara här ta den här den är bra, och ta den här med osv :) hihi ibland är min pappa faktiskt väldig snällis :D
Sen var de myskväll igår med lina och sofia :) MYYYYYYSSS! och idag blire feeest!

Underbar helg :)

image29

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0