Fuck this

verkligen. Jag hatar att ha prov, och alltid ha den här jävla ångesten. Jag vet jag skulle kunna förhindra den men va fan de finns ingen motivation till de. Men ändå så sitter man här en dag innan man har två viktiga prov i helt skilda ämnen med :S massage teori och religion. BLÄ!

Den här dagen har varit sådär än så länge. Startade dagen med att knappt komma upp i sängen pågrund av all jävla träningsverk :P haha jaja man vet att man tränat ordentligen tycker man ju iaf man ska känna men nu känns de bara föjävligt eftersom träningen inte var ett dugg jobbig egentligen, då känner man sig bara så jävla kass och otränad, fuck. Efter de så åkte jag buss till skolan och var där två timmar, tråkigt! sen skulle vi hämta klasströjorna men de var stängt, fan. Sen så är de lite smått panik över den där jävla kortegevagnen och musiken, bajs. Finns inget nån jävla stans. Ja de var min dag i skolan. Sen finns de massa jobbigt här hemma med, mitt rum har nog aldrig vart så stökigt som de är nu haha :P måste ju städa de också. Och de jag blev mest förbannad över idag är angående lördagen. Roberts kompis Robin fyller nämligen 20 år då :) och vi ska på lite fest där på lördag kvällen :) jag hade föreställt mig att de skulle bli en toppen kväll ända tills robert säger i telefonen förut typ du kommer säkert bli sur över det här. Jag bara säg vad är de då? Då säger han att Robin bjudit ******************** Då blev jag sur, shit hon är ju en av dom personerna jag tycker om minst........jag har nästan lust att inte gå, men kommer ju självklart göra de, fast robert kommer inte vara mer än 10 cm ifrån mig hela tiden. Hon kommer ju göra allt för att....nää de drar vi inte upp nu.. Men iaf de förstörde min dag.
image33image34

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0