Inga ord

Ne nu är jag bara sur sur sur...lite snäll kan man väl för fan vara..men ikke! Sen kan väl inte jag höra om nån plingar på dörren hela jävla tiden, och då ska inte mamma lägga sig i..blablabla..ne är verkligen inte på bra humör idag känner jag..fuck allt och alla!
image45

Just de ja vi var i göteborg igår alla bulgarien tjejer utom sarah som jag sa förut men jag glömde ju berätta vägen dit..den var nämligen inte så enkel som den brukar :P haha
Alla gick på tåget i skövde...när hon som skulle kolla biljetterna kom visade alla sina fritidskort men när malin visar sitt så gällde inte de tydligen bara för att hon inte hade ett aktiveringskvitto. alltså man såg att hon hade köpt de den 13 maj men man var tydigen tvngen att be chaffören om ett annat kvitto och de hade malin gjort men han hade inte kunnat göra de så de sa hon till tjejen där, men hon kunde minsan inte göra något åt de inte, hepp då de enda hon sa var antingen så hoppar ni av i herrljunga eller så får du betala 180 kronor som de kostar ner till gbg..fy fan jävla kärring hon va bara sur och lyssnade inget på oss..surkärring! sen kom vi till herrljunga där de visade sig inte gå några bussar för en kl 14 och klockan var nu 11.15 och nästa tåg till gbg gick 11.58. så jossan ringde västtrafik som missnöjd kund :P grym på de! som sa att ett västtrafik tåg skulle komma in 11.46 där dom kunde aktivera kortet. sen bar de äntligen av till gbg :P ÄNTLIGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0