Måndag morgon

Sitter här hemma hos robert lite nu, skulle egntligen åkt hem och packat direkt (behövs) men hade lite grejjer kvar här och hämta hos han så de blev en lite mellan landning sådär :D hihi. Ska in till stan sen om en timme sen blir de hem och packa, eller med andra ord försöka få ner allt i väskan haha. största problemet just nu! Sen får vi se hur jag tar mig in till stan inatt också..robert skulle egentligen skjutsat mig men nu skulle han på kurs i värnamo och kommer inte hem för en i morn kväll, så hoppas på att pappa inte är sur längre så han kan skjutsa mig. Annars får jag väl gå då, men min rull väska :P haha, skulle se ut de!

Men nu får jag väl tacka för mig då en vecka åtminstonde får ni klara er utan mig, för nu ska jag och tjejerna iväg och gotta oss i bulgarien :D ha de bra, hoppas ni får dåligt väder ;) haha






SOMMAREN 2005
Saknar dig redan älskling :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0