Måndagens blogginlägg

Sommarpojkarna - oopps vi gör de igen

sex sex alla gillar sex
åtta åtta kom så ska vi shotta!!!!

Måndagen gick förövrigt jäkligt snabbt idag :) GÖTT!
Men de här blogg inlägget ska inte handla om de utan..... BULGARIEN
herregud vi åker snart, kan knappt fatta de :D endast 1 vecka kvar.
Nästan så man får börja packa nu :P iaf planera vad som ska med.... Ska bli så jääääääävla skönt, komma bort från allt som har med skolan att göra. En hel vecka med underbara människor.

Jag Sandra Clara Mia Jossan Malin Sarah Rebecca

Föresten har fått ett erbjudande..Ska jag eller ska jag inte?
Dom ringde och frågade om jag skulle kunna tänka mig att jobba midsommarhelgen..vill jag de? De är ju bra pengar alltså..Ska komma med besked imorn så jag måste bestämma mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0