Onsdag

Orkade inte gå på specialidrotten idag, väldigt omotiverande..Så jag tog mig sovmorgon och åkte in till skolan sen vid 12 för att han rättskunskapsprov..gick bajs haha men man får nog godkänt de är bra, orkar inte satsa på mer i den här kursen...Föresten alla nu har jag haft mitt sista JÄVLA prov på gymnasiet fyyyy fan va gött :D
Imorn blir de göteborg med bulgarientöserna..växla in lite pengar och köpa behövliga saker inför bulgarien på tisdag, VII ÅKER PÅ TISDAG :D
Håller på och bränner massa massa goa partyskivor som ska spelar där nere!

Ska snart in till stan och fika med Sofia älskling :) <3

image41image42image44
UNDERBARA UNDERBARA UNDERBARA UNDERBARA UNDERBARA UNDERBARA UNDERBARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0