Onsdagen

Special idrott klockan 9.00 på södermalms idrottsplats, dags att fysa..verkligen ingen motivation längre. Men de fanns de ju flera som inte hade kan man lungt säga. Jag tror vi ska vara runt 10 pers i gruppen, men vi var typ 3 stycken där :P haha. Sen hade vi håltimme från tio till kvart över tolv. Jag och Clara fixade klart resten av vårat projektarbete :) skönt!
Efter skolan åkte jag mamma och mormor till skara för att prova och hämta min balklänning :) den blev perfekt!
Mormor köpte även en fin väska till mig, tack mormor :)

Nu ska jag ta tag i pluggandet tänkte jag faktiskt, blä! Har två prov på fredag, ingen höjdare direkt. Men snart är de slut iaf. Endast lite mindre än 40 dagar kvar. Men en annan sak är att vi faktiskt snart drar till bulgarien ;) bara 13 dagar kvar, wow det kommer att bli så sköj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0