Sammanfattning av helgen

Började med en helt otroligt rolig klassfest innan utgång, 50 dagar kvar till studenten. Sen fredag var lugn. Lördagen sedan firades hemma hos robert. Först hans släkt sen fest på kvällen. Kulkulkul förutom några insideneter menmen...Sen söndag var också väldigt lungt, välbehlövlig :P Jag, Robert och robin gick och åt pizza på san marino. Måndagen var jag och robert hemma hos mig hela eftermiddagen och kvällen, åt god mat, spelade kvspel med malin och john. Var även nere vid skultorps elden :) Myskväll! Sen måndag ledig. Träffade sofia nån timme och pratade igenom helgens bravade ;) Sen myste jag och robert framför tven med godis. A just de ja, sofia ringde och bad oss gå till köksfönstret där hon och hennes pappa glänste förbi i famlijens nya bil :D wow skit snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0