Ullared

Var i ullared på gekås idag :) med robert älskling, hans mamma och ove! De va kul, va väldigt längesen jag var där nu, och de passade bra att åka dit nu innan bulgarien för att inhandla lite småsaker, köpte bla spray, hårklämmor, en grå klänning, plåster, ett block och sen vodka shot med polkasmak, alltså de är en flaska med polkagrisstång i och sen ska man tydligen hälla i vodka och låta de stå över natten sen blir de super gott dagen efter kan jag tänka mig :) mumma! ska testas snarast ;) hihi

Nu har jag nästan lagt fram allt jag har tänkt ha med mig ner, men ett problem jag lär nog få ta bort ganska mycket eftersom det inte kommer att få plats tyvärr :P haha så jävla typiskt mig! Alla partyskivorna är brända och klara nu också..Veckan kommer bli super :D Jaja nu hoppas jag på att älsklingen ska ringa mig och säga att han kommer och hämtar mig ikväll, annars blir jag ledsen, inte längesen vi sågs men saknar honom ändå :/


 Jag Älskar Dig Så Mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0