Begravning

Ska på begravning idag vid 14.00. Kommer att blir väldigt jobbigt. En jobbig grej är att se alla vuxna så ledsna, mamma, pappa, mormor och morfar osv. De ska ju inte gråta liksom. Jaja en jobbig dag iaf!
Kommer att sakna mig gammelmormor mycket.. Men nu får hon träffa gammelmorfar igen.

Idag åkte jag och Robert upp till stan en sväng sen åt vi lunch på alpina och nu har han åkt iväg för att jobba lite.. Mamma och pappa + Malin kommer och hämtar mig vid kvart över 1 sen ska vi till kyrkan. Ikväll blir det en lugn kväll ska kolla på skönheten och odjuret :) älskar den filmen! Kanske ska unna mig lite godis också. Massa mys med tända ljus och så blir de självklart också. Så mysigt speciellt nu när det är så kallt och mörkt ute.

image206

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

Hoppas det gick bra på begravningen! tänker på dig! Ha en mysig kväll där också så ses vi imorgon!!

2007-11-08 @ 15:00:11
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0