Lördag i stockholm

Vaknade av klockan vid halv 8 idag eftersom vi skulle ner och äta frukost tidigt och sedan upp och lägga oss igen :) Shit säger jag bara vilken jäkla frukost, det fanns allt alltså, gravad lax, rökt makrill, fruktsallad och jaaa allt allt man kan tänka sig och lite till! Sen myste vi till de med en film när vi kom upp på rummet igen. Sen bar de av till city vid 11. Har shoppat lite underkläder och smycken mm. Sen åt vi på en mysig resturang jag tog grillspett med klyftpotatis och tsatsiki, och robert tog fläsknoisetter(stavas?) med klyftpotatis och bearneissås mmmm gotti!Så där har vi gått nu till cirkus 18.00 typ på staden alltså. Och när vi kom tillbaka till hotellt tog vi varsin drink i lobbyn. Sen kom vi upp på rummet och tog ett varmt och skönt bad och nu ligger vi här precis nybadade i våra mysiga morgonrockar ;) hihi. Ska kolla på någon skräckis snart tror jag. Och imorn blir de hotellfrukost igen :D:D och stan blir de säkert en sväng innan vi åker hem vid 1 tiden. Är väl hemma i skövde runt 5.

Kramar oss här uppe i stockholm :D

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

ÅH vad avundsjuk jag är! Låter som ni har det riktgt bra! =)

2007-11-17 @ 23:29:50
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0