Stockholm

Åkte med tåget från skövde imorse vid 07.29 och var framme här i stockholm strax efter 11. Kom till hotellet vid 12 tiden och det var verkligen ett fint hotell om man säger så. Ni ska få se bilder när vi kommer hem. Vid ett tog jag och robert pendeltåget till stockholm central och gick genom gamla stan och kikade lite, stannade på ett mysigt "fik" och åt varsin bakadpotatis med kycklingröra och skagenröra mmm verkligen skitgott! Och innan vi sedan åkte hem köpte vi en massa godsaker att äta och mysa med ikväll här på hotellt. Ikväll blir de en lugnkväll med massa film och mys. Imorn ska vi på stan hela dagen och de blir säkert god mat på någon mysig resturang på kvällen.

(Ja föresten ni kanske undrar hur jag kan sitta och skriva nu:P men de fanns trådlös uppkoppling på hotellt helt gratis och jag hade ju ändå med mig datorn för att vi skulle kunna kolla på film så de blev ju super) :D

Jaja ha en bra helg hörreni för de ska jag och älsklingen ha <3
Skriver kanske mer imorn. PÖÖÖSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0