Dagis

Jepp på måndag börjar jag jobba på dagis eller aa jobba hm det är ju praktik men aah jag säger jobba :P Jag får ju inte så mkt betalt asså men de är kul att vara på dagis och som jag säkert har nämt i något annat inlägg så vill jag ha något att göra nu menads jag söker jobb liksom. Kom nästa precis hem från dagiset jag ska vara på, har vart och hälsat på lite idag, och de blir nog bra tror jag! Dom verkar så trevliga och snälla alla i personalen. Så på måndag kl halv 8 börjar jag och kommer sluta kl 4 varje dag. Jag kommer få frukost, lunch och mellanmål gratis :D de är bra de! Och för er som undrar är de dagiset som ligger på p4, kungshuset i skövde. Jätte mysigt ställe. Det är ju inte kommunalt eller hur man säger utan mer privat dagis. Men Yvonne som hon heter som har hand om ungdomspraktiken hon hade ringt dit och så och de skulle gå bra ändå! Dom hade haft andra praktikanter som jag där förut! Men Men idag ska jag till skara som vanligt 16.00-19.00 sen ska jag träffa Sofia och Lina och de blir väl pims antar jag ;) Ska bli kul! saknar dem <3

Kommentarer
Postat av: Kimj

Ha en bra dag! Kram KimJ

2007-10-18 @ 11:14:40
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: Little darling

dagis e väl skoj?:D

2007-10-18 @ 11:15:53
URL: http://littledarling.webblogg.se
Postat av: lina strandberg

Va bra att du fick en plats där =) saknar dig!

2007-10-18 @ 11:34:33
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0