En dag

Idag sov jag länge, ända till halv 11 :P vilket är länge för mig. Idag ska jag hem till mamma en sväng, ska äta lite mat och sådär :)
Har hittat ett par jeans på jc som är så jäkla snygga, sitter jätte bra o så jag vill så gärna ha dom men jag vet inte, jag har råd men ändå dom kostade 1100.. får se lite..

Dom ser inte lika snygga ut här..Dom sitter tajt på och så, lite baggy i rumpan men dom är sket snygga, måste se dom i verkligheten kanske för att hålla med mig ;) Tröjan är snygg den med ju... Får se hur jag gör men jag vill jätte gärna ha dom alltså..Jag tror de kan vara killmodell på dessa byxor jag hittat på nätet men i vrkligheten är de tjejmodell och lite tajtare då..

     

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

ser snyggt ut ju! Köpte du det idag eller blir det imorn?

2007-10-10 @ 14:09:49
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0