HejHej

Det blev aldig skara igår..Men idag ska jag dit..Men först ska jag till...Sen var jag tvungen att åka hem till mallan som är hemma pga ögoninflammation och hämta hennes skåpsnyckel så jag kan gå upp till skolan och hämta lite schoolbooks åt henne.. Det blir bra för sen ska jag till skara och agera tränare..

Igår va jag och robert och storhandla lite och jag städade lägenheten, det känns skönt. Sen kom sofia förbi en sväng och vi åt hemmagjorda pizzor som jag faktiskt tyckte att jag lyckades riktigt bra med, riktigt nöjd ;) hihi. Sen skjutsade robban hem sofia samtidigt som han skulle till jobbet..Så jag blev kvar här ensam och la mig för att kolla på ett twin peaks avsnitt..iiih man har fått reda på mördaren nu typ, så spännande..Nu ska jag göra iordning mig lite.

Hejdå alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0