IIIIIIII idag blir de en bra dag!

Vaknade imorse helt utvilad så skönt när de känns så. Sen åt jag lite frukost och ringde till kvartersvärden angående en mycket störande granne (KLAGOMÅL) De gick bra han skulle lämna ett brev till honom och vi var anonyma, jag och robert alltså. Sen ringde helt plötsligt min mobil nu för bara några minuter sedan med hemligt nummer :S undra vem de kan vara tänkte jag men svarade, och då säger hon att hon ringer från poolen :D YES höll jag på att säga högt för så glad blev jag men tänkte de lite tyst sen gav hon mig 3 tider jag ska jobba en söndag den 28/10 sen måndag den 5/11 och tisdag den 6/11 :D seriöst de är bara tre tider men liksom jag har inte fått nåt där sedan 6 augusti sen jag slutade mitt sommarjobb där. Så fy fan vad glad jag blev. Bokade genast in dom och sen sa hon att hon skulle höra av sig igen för mer tider längre fram!

Så denna dagen kommer bli kanon känns de som, först allt detta sen ska jag och robert till ikea sen i eftermiddag med hans mamma och Ove. Men nu ska jag gå och duscha och fixa lite! Åh jag är så glad.

Hoppas ni har en lika bra dag som jag!

Kommentarer
Postat av: jenny

va bra att du fick lite jobb nu då:D

2007-10-19 @ 13:15:32
Postat av: lina strandberg

FAN VAD BRA LINDA! jobba jobba jobba! =)

2007-10-19 @ 18:56:43
URL: http://liiiinas.blogg.se
Postat av: lina strandberg

du linda jag såg på mastermind i går natt, eller natten tills idag! SKITBRA JU! spännande..

2007-10-20 @ 15:42:12
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0