jaharå

Måste ju ta och skriva lite blogg också!
Ska snart till skara och göra ett pass på 3 timmar. Hemma vid 8 typ sen..
Jag har börjat lyssna på en bra ljudbok, har läst boken innan och den var bra, gött att bara ligga och lyssna på den nu! Så de ägnar jag numera mina kvällar innan jag ska sova åt! Föresten den heter, Hur kär får man bli? :D hihi
Lite ungdomsbok sådär..men den är bra!

Imorse ringde även hon som jag ska till och prata om att kanske göra praktik, ska nog göra de tills jag får ett jobb, shet de är slavarbete kan man säga eftersom lönen suger..men jag ser de mest som en sysselsättning tills jag får ett riktigt jobb! sen så tjänar jag pengar därifrån och sen från skara så de blir ju lite i månaden ändå :) Inte så man kan leva på de resten av livet men man klarar sig iaf :)

Ikväll ska nog jag och bobbert boka sthlms resan också, iiih de ska bli sååå roligt! har hittat billigt och bra tåg nu också som vi säkerligen bokar i veckan också! eller snarare vi måste göra de om de ska finnas platser kvar..dom lär ju gå åt när dom kostar så lite..Så då kommer vi åka till stockholm den 16 november och kommer hem den 18 november :) Hotellet ser kanon fint ut! Så mysigt vi ska ha de älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0