Lediga dagen

Egentligen är alla dagar lediga än så länge men som sagt jag ser mig som tränare och att de är mitt jobb nu faktiskt! Och de blir ju typ 15 timmar i veckan om man är där alla 5 dagar och timmar.
Jaja nog om de..Idag har jag tagit tag i stockholm. Har bokat hotellet Rica Talk hotel blev de ett 4 stjärnigt hotell :D hihi de blir nog bra sen har jag även bokat tåget tur och retur, blev skit bra, billigt blev det också!
Så nu åker jag och Robert till stockholm den 16 november - 18 november som de ser ut nu!

Idag ska jag träffa sofia och lina :) det blir mys, alltid lika kul!
Just de ja höll på att glömma ska ju även träffa min kära syster typ 15.00 bara för att hon ville låna lite kläder av mig ;) hihi

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: lina

Jag sitter på jobbet nu och längtar otroligt tills vi ska ses! PUSSS på dig älskling!!

2007-10-03 @ 15:15:51
URL: http://liiiinas.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0