Ons + Tors

Igår var jag med Sofia träffades på stan en sväng sen gick vi och handlade goda saker till en sallad vi skulle göra..Åkte hem till henne och kollade på tv och åt den väldigt lyckade salladen :) Tack för en rolig kväll sötnos!

Idag har jag vart på sjukhuset! Säger bara att den läkaren jag träffade kan gå och dra sig i röööööööven! Ska byta läkare på direkten. FIFAN! Jag har bytt från barnmottagning till ja avdelningen för äldre bara för att jag tydligen har blivit för gammal på barn för att jag är 19 nu då! Så jag träffade han för första gången idag..Trodde iaf han skulle vara ganska bra men ikke, han hade inte ens min journal med sig så jag skulle sitta och berätta allt i detalj som jag knappt själv vet så mycket egentligen sen så stämde inte ett skit de som stod på hans dator och sen fick jag inte de där jävla läkarintyget jag ska ha! fuck you... Så jag ska gå till min gamla läkare så skulle han skriva ett.. ÅÅÅÅåå jag blev ju skit ledsen, jag har liksom väntat på att få köra bil sen 2 år tillbaka iaf och nu när jag äntligen gått kursen och allt så fick jag inget men jag vet att jag kan få ett de va bara för att läkaren var helt jävla störd i huvudet! äh orkar inte skriva mer om de här nu blir bara förbannad!
Jag har ju rätt till läkarintyg eftersom jag ikke har sjukdommen mera liksom herrgudddddddddd!




Mamma ringde igår när jag och sofia var på willy och handlade också, min gammelmormor hade gått bort :( Sånt är verkligen inte roligt! men hon har varit sjuk så länge nu så de var nästan väntat, tråkigt men sant! Hon hade inget ont eller så det sista..utan somnade bara! jag saknar dig :,/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0