SKIIIIIIIIT

Japp mitt ärende till änglar och stjärnor! Hade faktiskt hoppats lite mer på ett positivt besked men ikke. Dom hade anställt nya nu så min praktik var inte intressant, synd! Blev smått ledsen/irreterad så jag cykla raka vägen till vakansförmedlingen/poolen och kryssa i mig i princip alla dagar resten av året på inringning, får jag inget nu då dör jag...Ska träffa ungdomspraktik damen nästa vecka också, så jag kan få en praktikplats så länge iaf på dagis! Jag kan ju inte gå och släpa benen efter mig här hemma dagarna ut herregud..Får jag inget jobb då eller så då pluggar jag till undersköterska nästa höst, det är ett som är säkert. jag måste banne mig ha ett jobb de är ju faktiskt så men de enda jag kan göra är ju att söka som en tok!
jaja nu ska jag sova för imorn ska jag till skara (som iof är mitt extra knäck nu) So I don't die...Inte än så länge iaf!

Kommentarer
Postat av: lina strandberg

jag hoppas verkligen du hittar något bra nu gumman! Pussar!

2007-10-12 @ 23:22:31
URL: http://liiiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0