Slappis dag!

Blev ingen praktik idag, skulle vila enligt farbror doktorn! vaknade vid 7 idag och var hur pigg som helst, inte likt mig som numera brukar sova till 10 eller 11 :P haha men sen så låg jag kvar i sängen till halv 9 iaf bara för att de va så jäkla skönt!

Träffade Sandra igår, i godisaffären ;) Det var längesen nu och det var jätte kul att prata lite. Bestämde att vi skulle ses snart, så fort hon blev lite piggare och friskare, hon hade nämligen åkt på kötelfeber, stackare.. Jag vet hur de känns fy aldrig att jag skulle vilja ha de igen.. fast de kan jag inte kom jag på nu, det får man bara en gång! GÖTT!

Kom på att jag faktiskt ska ha 220 spänn av oskar också, nu kommer jag bli rik igen! Jippi! Sen kommer lönen från skara också och den är inte dålig, inte så man kan leva på den men de funkar! grööömt!

Nu ska jag kolla på tv.. ha de bra skriver senare igen sen..

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0